Helou!

 No mut hei mahtavaa! Taas tulee Kiviniityn ryhmä. Tosi kiva et ne käy niin paljon teatterissa ja tekee ite kans! Taideaineet on niin SAIRAAN tärkeitä! Siis luovuutta korostetaan nykysin kaikilla aloilla eikä vaan perus taidehörhöpiireissä! NIIN hyvä!

  Mut siis eilisiin esityksiin. Oli ihanSAIRAAN kuuma! AAmuesitys meni kokonaisuudessaan hyvin. Se oli tosi keskittynyt ja sujuva, mut omalta kohdaltani huomasin olevani TOSI hitaalla. Mut se johtu siitä et kun mä normaalisti juon ainaski yhen vesipullon ensimmäisen puoliajan aikana ja hellepäivinä kaks, ni nyt mun vesipullo oli tippunu kassista, eikä siel mun huoneessa ollu juotavaa!!! Mä olin aivan nuupahduksissa ja hädässä. Mä huomaan et jos ei saa tarpeeks nestettä ni aivoissa ei liiku just mitään!

 Toinen esitys oli ihan jees. Aika perusveto. Vähän ehkä tarttee pitää huoli siitä et se henkilökohtasuuden taso omassa työssä säilyy, ettei mee esittämiseksi. Se voi tapahtua rutinoitumisen myötä niin et myös tunteet ja ajatukset rutinoituu ja sillain tulee, ainaski mun mielestä, aika keskinkertasta teatteria ja se ei ainaskaan mua kiinnosta. Samalla vaivalla kandee mun mielestä ennemmin tehä hyvää ku keskinkertasta.

 Mut joo. Mä meen lämpäämään.

 Palataan M