Hei!

 Siis nyt tänään on ne Lohtajan tyypit : ). Jesh. Ulkona on ihan SAIRAAN surkee keli! Tosi kylmää ja ankeeta.

 Mut siis eiliseen vetoon.... No se meni ihan ok. Vähän ehkä oli liian turvallinen ja tottunu olo lavalla. Siitä tulee helposti ylimielinen vaikutelma ja herkkyys kärsii, mut mä TODELLA toivon et näin ei ollu. Mut ei kyl ollukkaa.  Ainaskin jengi tykkäsi ihan sikapaljon : )! MAh-ta-vaa!

 Eilen yleisössä oli vähän vähemmän nuoria ja enemmän isiä ja äitejä. Mut musta vaikutti myös et vanhemmat on tuonu tenaviaan teatteriin. Se on NIIN tärkee homma.

 Mut siis mun flunssa ei oo vieläkään hellittäny! Todella ankee homma. Mä yritän nyt avata ääntäni kaikillla harjotuksilla ja käyttää suolapiippuu, sillä jos mä nyt karjun tän ääneni rikki, ni se ei toimi kunnolla iltaesityksessä! Mut mä yritän keskiitty nyt äänenkäyttöön tässä vedossa.

  Palaillaan M