Moi!

 Mä oon Megan, tai siis Meganin roolihenkilö. Meganiahan ei oikeesti ole olemassa vaan se on fiktiivinen hahmo, paitsi että sen esikuva perustuu Megan Meier nimiseen tyttöön, joka joutui nettikiusaamisen uhriksi Yhdysvalloissa 2006 .

 Mä tulen kirjoittamaan tätä blogia puoli tuntia ennen jokaista näytöstä ja käyn läpi edellisen näytöksen tapahtumia ja mietin millä fiiliksillä lähden seuraavaan esitykseen. Selvä homma siis.

 Ensimmäinen pääharjoitus on alkamassa ja mulla on IHAN hirveä räkätauti! Ääni meinaa lähteä, mutta toivon että homma menee tänään niin putkeen, ettei tartte huomenna päivällä treenata. Illalla on kuitenkin taas yleisöä, sillä on toinen pääharjoitus.

 Eilisissä harjoituksissa tuli esiin asioita joihin mun pitää nyt henk.koht. kiinnittää huomiota. Siis tärkein on KONTAKTI! Se on asia, jota ei oikein voi harjoitella ilman yleisöä. Mulla on TOSI paljon suoraa kontaktia yksittäisiin henkilöihin yleisössä ja se on haastavaa. Kontaktin täytyy olla välitön ja vilpitön, jotta se toimii! Mutta mä meen nyt testaamaan systeemin ja palaan huomenissa asiaan! Kerron sitten miten sujui!

 Palataan : ) M