Heip!

 Siis eilinen pääharjoitus meni oikeen hyvin, paitsi että mulla lähti ääni : (. Sain siis tämänpäiväisen reenin vapaaksi, joka tuli NIIN tarpeeseen. Nyt ääni kulkee vähän paremmin.

 Mut siis siihen eiliseen... Harjoituksen tavoite, eli kontakti, kolahti kohdilleen jo ekassa kohtauksessa. Mä oon niin tyytyväinen. Semmone hyvä ja vastavuoronen kontakti synyy automaattisesti jos on vaan läsnä siinä hetkessä ja tilanteessa. Mä huomasin että olin keskittynyt liikaa ainoastaan kontaktiin mutsin, faijan ja Brianin kanssa ja näinollen unohtanu kokonaan yleisön. Yleisön PITÄÄ päästä mukaan jo heti alusta tai muuten se ei pysty samaistumaan tilanteeseen ja henkilöihin. Mä NIIN lupaan muistaa sen jatkossa.

 Oli kivaa kun oli jonkun verran yleisöä ja se eli tosi keskittyneesti mukana. Ja oli ainaskin pari tuttua, ni pysty vähän testailemaan että mitkä jutut uppoaa milläkin tavalla. Mä testasin yhteen tuttuun tyttöön rakkaudentunnustuksia Joshille ja se ei ainaskaan ahdistunu.

 Esitys meni suht ok. Oli ehkä vähän tasapaksu, tasarytminen. Tuntuu että ihmiset vähän säästelee paukkuja Ensi-iltaan! Täs on kuiteski vielä tosi monta läpimenoa enskariin!

 Mut tän pääharjoituksen tavoite on tarkentaa muutamia teknisiä juttuja, mutta palaan niihin myöhemmin!

 

 Palataan : ) M